㋡بیخود㋡

㋡بیخود㋡

خدا مگه مجبورییییییییییی آخه؟

 

خدایایکی نیست بهت بگه بلدنیستی آخه چرا تقلب میدی!!!!!!!!

 

پریروز سه تا سوال تاریخ ادبیاتموشک داشتم میگم خدایا من تا۲۰میشمارم اگه در سته یکی از کلاسمون پاشه برگشوبده آقا تا گفتم۱ یه بچه ها پا شد!حالا من غرق تعجب.......گفتم خدایا این بارتا۱۰میشمارم اگه کسی پاشد دیگه حتما درسته شروع کردم۱۲۳۴۵۶۷!بازیکی بلندشد گفتم دمت گرم خدایا عاشقتم...

آقا از جلسه اومدم بیرون جوابارو چک کرد صاف سه تای همون سوال غلطه!!!!!!!!!!!!خدای من آخه مگه مجبوری بلد نیستی کمک کنی!!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

ziba
ساعت22:23---2 تير 1391
salam azizam



mammnoon ke be man sarzadi



mitonam id toono add konam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: RoOoOoOoOoOoOoOoOoYA ׀ تاریخ: جمعه 2 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

این بلاگ رو ساختم تا بعضی حرفا رو بزنم که بعضیاش حرف خودمه و بعضیاشو از دیگرانه که خوشم اومده ♥♥♥♥♥ سعی می کنم مطالب به روز جالب و سرگرم کننده باشه ...تا زیاد بیاین دیگه ♥♥♥♥♥ کپی کردن مطالب بدون نوشتن منبع کاملا مجاز است راحت باشید :)


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , gratuitous.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM